Oświetlenie, które podnosi komfort zakupów

Oświetlenie sklepu Netto - Philips Maxos Fusion

Koncept Netto 3.0.

Gdańsk, Polska

To najnowszy koncept duńskiej sieci handlowej Netto, który opiera się na strategicznych filarach obejmujących m.in. skandynawskie wartości i design. Dzięki nastrojowej muzyce, odpowiedniemu oświetleniu, asortymentowi dopasowanemu do najnowszych trendów buduje pozytywne doświadczenia klientów.

W naszym gdańskim sklepie wykorzystaliśmy najwyższej jakości produkty oświetleniowe Maxos fusion, a to dopiero początek wspólnych realizacji. Do końca 2022 zamierzamy uruchomić 670 sklepów w koncepcie 3.0, w których będziemy korzystać z rozwiązań Philips.
- Wojciech Wolny, Kierownik Działu Technicznego Netto
Oświetlenie sklepu Netto - Philips Maxos Fusion
Oświetlenie sklepu Netto - Philips Maxos Fusion
Oświetlenie sklepu Netto - Philips Maxos Fusion

Przyjemniejsze zakupy

W przestrzeniach sklepowych Netto, dzięki szynom nośnym można zintegrować całą rodzinę paneli świetlnych LED oraz oświetlenie akcentujące, które pozwala wyeksponować oferowany towar. Dodatkowo każdy z tych elementów można w łatwy sposób zamontować w dowolnej pozycji. Szeroka gama dostępnych opraw pozwala na uzyskanie niepowtarzalnej atmosfery.

Większa wydajność energetyczna

W sklepie Netto wykorzystano najwyższej jakości produkty oświetleniowe Maxos Fusion Philips, które gwarantują nie tylko doskonałą jakość światła, ale również znacznie niższe koszty zużycia energii. Dzięki wysokiej efektywności energetycznej zastosowanego rozwiazania możliwe jest obniżenie kosztów energii o ponad połowę w porównaniu do rozwiązań opartych na świetlówkach fluorescencyjnych.

Nowoczesna i wydajna technologia LED

Podobne projekty