Pierwszy włoski supermarket, który zapewnia kupującym ochronę UV-C

to.market

to.market

Mediolan, Włochy

Firma to.market zainstalowała urządzenia do dezynfekcji Philips UV-C w swoich dwóch sklepach w Mediolanie z zamiarem ostatecznego zainstalowania ich we wszystkich sklepach swojej sieci.

to.market — cytat
Nieustannie poszukujemy technologii i usług, które pozwalają nam nadążać za zmianami. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Signify oraz wykorzystanie jej innowacyjnej technologii dezynfekcji powierzchni i powietrza za pomocą urządzeń UV-C.
Mattia Ballabio, prezes to.market
to.market — wyzwanie

Wyzwanie

W trakcie pandemii COVID-19 największym zmartwieniem sieci sklepów to.market było przystosowanie się do nowej sytuacji wywołanej zagrożeniem epidemiologicznym. Związana z tym strategia obejmowała zastosowanie środków neutralizujących wirusy i bakterie utrzymujące się na powierzchniach, przedmiotach oraz w powietrzu, by umożliwić klientom robienie zakupów w maksymalnie bezpiecznych warunkach.

to.market — rozwiązanie

Rozwiązanie

Zainstalowano pięć belek dezynfekujących Philips UV-C w miejscach, w których panuje największy ruch, takich jak kasy i składy koszyków, a cykle dezynfekcji są aktywowne, kiedy w środku nikogo nie ma. Jednolity rozsył światła UV-C pozwala zdezynfekować powierzchnie i przedmioty w pomieszczeniu w ciągu zaledwie kilku sekund.

Podobne projekty

Dezynfkcja UV-C w Społem

Dzięki zastosowaniu w Społem dezynfekcji UV-C ograniczono ryzyko zakażenia klientów i pracowników sklepów wirusem COVID-19.

Koncept Netto 3.0.

Gdański sklep Netto zaprojektowany zgodnie z konceptem Netto 3.0.buduje pozytywne doświadczenia klientów dzięki m.in. odpowiedniu oświetleniu.

Sklepy Społem

Rozwiązania UV-C do dezynfekcji powierzchni i powietrza zapewniają dodatkową ochronę gościom, pracownikom i kupującym w sklepach Społem w Polsce.