Gwarancja na produkty Philips

Philips gwarantuje sprawność swoich produktów. Dokument poniżej zawiera opis Standardowych Warunków Gwarancji na produkty użytku profesjonalnego Na życzenie Klienta, po przeprowadzeniu indywidulanej oceny warunków pracy, gwarancja może zostać wydłużona lub rozszerzona.

Uwaga: warunki gwarancji na Produkty do użytku domowego są dołączane do Produktów wewnątrz opakowania

Reklamacje

W przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą lub jakością naszych produktów prosimy o zapoznanie się z treścią Podręcznika Reklamacyjnego, który wyjaśnia jak w najszybszy i najprostszy sposób skontaktować się z nami i rozwiązać problem.

Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy przygotować dokument potwierdzający datę zakupu (faktura). Jako że naszym celem jest ciągłe usprawnianie naszych produktów, przy zgłoszeniu będziemy również potrzebować krótkiego opisu usterki oraz informacje dotyczące instalacji.

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie Formularza Reklamacyjnego i przesłanie go za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wysłanie na odpowiedni adres: 

Kanał Konsumencki: support.PhilipsLightingCEE@signify.com

Kanał Profesjonalny: support.ceenorth@signify.com